Условия за доставка

Цени за доставка

Доставка до офис на Еконт за пратка до 1 кг цената е между 3,70 лв до 4,50 лв. 

Доставка на посочен от вас адрес за пратка до 1 кг цената е от 6,50 лв до 8 лв. 

При направена от вас поръчка, системата ще ви изчисли точната цена за доставка в зависимост от местополжението и тежестта на избраните продукти. 

 

Безплатна достава при поръчка над 100 лв

Ако искате да се възползвате от безплатна доставка при поръчка над 100 лв, доставката се извършва до най - близкия ви офис на Еконт. При евентуално връщане на стоката закупена с безплатна доставка, клиента е длъжен да си заплати доставките в двете посоки.

 

Как да поръчам?

Извършването на онлайн покупки в онлайн магазин за дрехи DPoint е лесно и удобно. Ето няколко практични стъпки за пазаруване

1. Разгледайте предлаганите в момента модели и ги добавете в кошницата. Това става като натисните бутона КУПИ, който ще намерите в дясно от снимките и под описанието на всеки модел. Избраният продукт бива добавен в кошницата за пазаруване, като ако това е единствения артикул, може да продължите с вкарване на адрес за доставка и изпращане на заявката. Ако желаете да продължите с пазаруването, може спокойно да се придвижите към друга страница. Системата на DPoint ще запази избраните продукти, дори ако не сте се логнали в акаунта си докато не затворите екрана на браузъра.

2. След като приключите с изборът на избраните от вас продукти, отидете в страницата Кошница, където може да промените количествата на желаните продукти, да откажите такива, които вече на представляват интерес за вас или да преминете към следващата стъпка като натиснете бутона ПОРЪЧАЙ. Уверете се, че сте поръчали правилните размери за дрехи, които отговарят на вашите данни.

3. Попълните данни за адрес на доставка. Уверете се, че сте попълнили правилно вашият телефон и точен адрес за доставка. Изпратете поръчката.

4. Ние ще се свържим с вас, за да се уверим в правилността на вашата поръчка, както и да се уверим, че избраните размери ще ви пастнат. По телефонът ще уговорим и къде точно да бъде доставена пратката. В случай, че поръчаната стока не е налична ще бъдете своевременно уведомени.

 

Кога се обработват поръчките?

Поръчки направени след 14.00 ч се обработват на следващия работен ден с изключение на събота и неделя, когато обработката се прави в понеделник.

 

Какъв е срокът на доставка?

Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни, с изключение в случаи, при които куриерът доставя до въпросното населено място в определен ден или дни от седмицата.

 

Как ще ми бъде доставена поръчката?

Поръчките се извършват от спедиторска фирма ЕКОНТ на адрес или офис на Еконт посочен от вас, който е потвърден в телефонното обаждане.  Разходите по куриерската услуга са за сметка на получателя, с изключение на случаите, в които изрично е упоменато друго (при специални промоции)


Как става заплащането на поръчката?

Плащането се извършва  в брой при получаване от куриер, известно като наложен платеж. Това е изключително удобно, тъй като ви дава възможност лесно и удобно да заплатите при получаване на поръчката, без да е необходимо да правите онлайн разплащания или да губите време за плащане по банков път или по друг, позволен от закона начин.

 

Какви дани събираме и съхраняваме за нашите клиенти?

Всички данни, които са изискани от вас в процеса на покупката са само и единствено да подсигурим качествена и безотказна услуга. DPoint е регистриран като администратор на лични данни и съхраняването на личната информация е в сътветсвие с нормативните изисквания и добрите практики за защита на личните данни.

Никакви лични данни на наши клиенти по какъвто и да е повод няма да бъдат предоставяни на трети лица без изричното позволение на собственика на тези данни.


Мога ли да направя рекламация?

DPoint ви предоставя възможност да направите рекламация и да върнете закупените от вас продукти до 14 дневен срок от датата на фактическото им получаване.

 

Условия за връщане на продукти

  • Продуктът да се върне задължително с издадения касов бон, който е прикачен на етикета.
  • Продуктът е във видимо добър външен и търговски вид. Това означава, че не е носен, пран, гладен, изгорен, скъсан от напъване при обличане, надраскан или увреден по начин, нарушаващ цялостта му и търговският му интегритет.

  • Запазена е оригиналната опаковка и етикети

  • Изпратеният за рекламация продукт е придружен с документа за доставка, предаден ви от куриера.

  • Всички разходи по връщане на продукти са за сметка на Клиента.

  • Стандартен формуляр за упражнавяване право на отказ****

Мога ли да направя замяна?

Вашата удовлетвореност от продуктите и обслужването в DPoint е от съществено значение за нас, затова с удоволствие ще ви съдействаме в случаите, когато се налага замяна на закупена от вас стока. Това е възможно в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката като важат условията, упоменати горе при връщена на продукти.

За да протекат процесите по връщане и замяна на закупени от вас стоки, моля, уверете се че сте спазили законовите изисквани и тези посочени на тази страница. Препоръчително е да ни се обадите, за да уговорим по какъв начин в най-кратък срок можем да ви съдействаме.

 

ЗАБЕЛЕЖКИ

* Всички заявени за връщане или замяна продукти следва да бъдат изпратени до офиса на Еконт в Карлово за DPoint.

** Изпратени пратки по Български пощи ЕАД не се приемат.

*** Пратки за възстановяване на суми по рекламации, изпратени с наложен платеж няма да бъда приемани. 

**** Стандартен формуляр за упражнавяване право на отказ (Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП)

 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

  • сключване на договора – при договор за услуги;
  • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя.